2020-05-19 17:50:39 eTwinning projekt Game Masters Više o eTwinning projektu Game Masters pročitajte pod opširnije.
eTwinning projekt Game Masters Učenici 6.b razreda Osnovne škole kneza Trpimira iz Kaštel Gomilice tijekom rujna prošle godine uključili su se u međunarodni eTwinningov projekt pod nazivom Game Masters.
Projekt se provodi pod mentorstvom Tine Parać, profesorice engleskog i talijanskog jezika. Osim učenika OŠ kneza Trpimira, u ovom projektu sudjeluju još tri škole iz Turske, dvije škole iz Poljske i jedna škola iz Ukrajine. U rad na projektu ukupno je uključeno 64 učenika i 8 učitelja. Rad na projektu tekao je u nekoliko faza. Na početku su svi učenici predstavili svoje škole i grad u kojem žive ostalim sudionicima u projektu. Prvi zadatak bio je pomoću digitalnog alata Word Art izraditi oblak riječi na engleskom jeziku na zadanu temu, koju su za svakog učenika posebno odredili učitelji voditelji projekta. U oblaku riječi trebalo je biti 35 riječi koje odgovaraju i 5 riječi koje ne pripadaju zadanoj temi. Ostali sudionici projekta su na Twinspaceovom Forumu imali zadatak otkriti na svakom digitalnom oblaku skrivene riječi koje ne pripadaju zadanoj temi. Radove učenika OŠ kneza Trpimira za prvi dio projekta možete pogledati ovdje.
Tijekom druge faze projekta učenici su uz pomoć digitalnog alata Cram izrađivali slikovne kartice na engleskom jeziku. Na opće zadovoljstvo svih sudionika, naučili su od slikovnih kartica izraditi digitalnu igru. Svi su učenici postavili svoje igre na Forum 2 TwinSpacea. Učenici iz partnerskih škola trebali su odigrati igre i nakon toga napisati 15 rečenica na engleskom jeziku vezanih uz slikovne kartice. Treći dio našeg projekta bio je izrada digitalnog kviza uz pomoć alata Learningapps. Kao rezultat zajedničkog rada svih škola izrađena je digitalna knjiga Riddle Book uz pomoć digitalnog alata Story Jumper koju možete prolistati ovdje https://www.storyjumper.com/book/read/79374965/5ea32589c355e?fbclid%20Zvjezdica%20%20=IwAR342so6m4EOVblbEG4zFtZNfj9GFDY6V2ehRdTc0rGdoUxyZYRfAny_klk#page/1 Važno je istaknuti da se rad na digitalnoj knjizi nastavio tijekom nastave na daljinu. To je bilo vrlo zahtjevno za sve sudionike projekta koji su uložili veliki trud da bi naš projekt priveli kraju. Profesorice su organizirale webinar kako bi se lakše dogovorile i uskladile rad u novonastaloj situaciji. Također je napravljena grupa na Facebooku pomoću koje su svakodnevno dogovarale rad na knjizi. Iako je profesorica Tina Parać od početka 2. polugodišta, radi lakše suradnje, hrvatski tim učenika uključila u rad virtualne učionice Edmodo za potrebe projekta, početkom nastave na daljinu prebacili su se na novu virtualnu učionicu u Teamsu (izbor za virtualne učionice OŠ kneza Trpimira). Tako su naši hrvatski Gameri bez problema odmah krenuli sa radom u novoj virtualnoj učionici i redovito izvršavali sve postavljene zadatke za potrebe projekta.
Osim zadataka planiranih po prvotnom planu projekta, svi sudionici su rado prihvaćali i nove digitalne izazove. Tako su tijekom prosinca izradili GIPHY Novogodišnje čestitke i postavili ih na zajednički pano na Twinspaceu.
Obilježili su i Dan sigurnog interneta. Roditeljima smo podijelili knjižice o sigurnijem internetu, a učenici su imali zadatak na nacrtanom ekranu mobitela ili tableta ispisati poruku o sigurnom korištenju interneta. Radovi su izloženi na školskom panou. U ožujku se naš Game Masters team uključio u aktivnost predstavljanja eTwinning projekta u našoj školi, kojeg je organizirala profesorica Parać. Svojim gostima učenici su uz pomoć profesorice Parać predstavili sve eTwinning projekte na kojima rade ove školske godine.
U svibnju su obilježili Dan eTwinninga. Izradili su ulične plakate korištenjem dvaju digitalnih alata Canva i Photo Editor 505.
Za potrebe projekta izrađeno je nekoliko video uradaka koje možete pogledati na ovim poveznicama. YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=sd-5ChzdL3U https://www.youtube.com/watch?v=K4QjXqqtJ3U https://www.youtube.com/watch?v=FkVBI4suQUY Tijekom nastave na daljinu učenici svih partnerskih škola sudjelovali i u izradi digitalne knjige Lords of the Science koristeći alat BookCreator https://read.bookcreator.com/pifSdKu1cfR25sPm08MMfKDva3f2/8gL-MJKYTUud-YeU6XM4uQ Sve svoje radove predstavili na našoj mrežnoj stranici projekta na kojoj su vrijedno radile sve profesorice zajedno. Našu mrežnu stranicu projekta pogledajte ovdje https://gamemasters2020.weebly.com/riddle-book-by-storyjumper.html
Kao nagradu za rad učenici su dobili Potvrde kojima su stekli naziv Game Master.
Radom na projektu, učenici su osnažili svoje jezične kompetencije kako u govornom tako i u pisanom iskazu na engleskom jeziku. Tako je engleski jezik postao puno više od nastavnog predmeta. Suvremenim metodama poučavanja i aktivnostima učenika, tijekom realizacije projekta poticalo se kritičko promišljanje o važnosti učenja stranih jezika, prihvaćanje drugih kultura i različitosti, uporaba digitalnih tehnologija i medija, promicala se prevencija nepoželjnih oblika ponašanja i nasilja te naglašavala sigurnost u virtualnom okruženju. Važno je naglasiti da je projekt Game Masters dio školskoga kurikuluma, ali i školskoga preventivnog programa. U izradi je i web stranica projekta koju ćemo uskoro rado podijeliti s vama. Promicanje projekta je pri kraju u svim zemljama sudionicama i bit će predložen za nacionalnu oznaku kvalitete eTwinningova projekta.
Tina Parać, prof. OŠ kneza Trpimir, Kaštel Gomilica |
Osnovna škola "Knez Trpimir" Kaštel Gomilica |