LUDI KOMPAS – TERENSKA NASTAVA TREĆAŠA
Autor: Gordana Jerkunica, 20. 3. 2024.
Dana 18. 3. 2024. učenici 3. c, d i e razreda te njihove učiteljice, uputili su se u Split u Park šumu Marjan. Terensku nastavu pod nazivom Ludi kompas održali su im članovi Odreda izviđača Posejdon iz Splita. Ponovili su pojmove stajalište, obzor te služenje kompasom koje smo već na nastavi obrađivali. Orijentirali su se u prirodi pomoću Sunca, Mjeseca, mravinjaka, godova i mahovine. Uz pomoć voditeljica izradili su kompas za dječake i kompas za djevojčice. Tijekom ove nastave razvijali su timski duh i socijalne vještine. Na kraju su se zabavili uz omiljene im sportske igre. Dobili su diplome Škole u prirodi Kasiopeja, za uspješno završen modul Ludi kompas. Fotografije pogledajte u našoj fotogaleriji. Jadranka Kovačević, učiteljica
ORGANIZIRANI PRIJEVOZ
POLASCI AUTOBUSA
7:30 K. Gomilica – škola
7:45 K. Gomilica -škola
7.:30 K. Kambelovac – škola
11:10 K. Gomilica – škola
11:20 K. Kambelovac - škola
11:40 škola – K. Gomilica
11:40 škola – K.Kambelovac
12:30 škola – K. Gomilica
12:30 škola – K.Kambelovac
13:15 škola – K. Gomilica
13:15 škola – K.Kambelovac
13:30 K.Gomilica - škola
13:30 K.Kambelovac – škola
14:20 K. Gomilica – škola
14:10 K. Kambelovac – škola
14:45 škola – K. Gomilica
14:45 škola – K. Kambelovac
18:30 škola – K. Gomilica
18:30 škola – K. Kambelovac
19:15 škola – K. Gomilica
19:15 škola – K. Kambelovac
*Novo stajalište školskog autobusa je s istočne strane škole, preko puta ambulante.
PRIJEPODNE - PRVO ZVONO u 7:55
1. 8:00-8:45
2. 8:50-9:35
VELIKI ODMOR - 9:35 – 9.50
3. 9:55-10:40
4. 10:45-11:30
5. 11:35-12:20
6. 12:25-13:05
POSLIJEPODNE - PRVO ZVONO u 13:55
1. 14:00-14:45
2. 14:50-15:35
3. 15:40-16:25
VELIKI ODMOR - 16:25-16:40
4. 16:45-17:30
5. 17:35-18:20
6. 18:25-19:05
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |